Page 1 of 1

2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 25 Nov 2010, 01:22
by Andre Lenk
Jasno i glasno,
želim vaša mišljenja o lokomotivi 2061, (661) ...

Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 25 Nov 2010, 10:12
by Anto Dankic
Nisam baš neki dizlaš, ali dok sam ih vozio znam da su bili puno bolji za rad manevre na radnim vlakovima, što zbog razmještaja komandi a i brzina kočnika je puno veća nego na 2062.

Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 25 Nov 2010, 17:59
by Dominik
Da nije tih lokomotiva bilo, nikad ne bih postao strojovodja!!! Vozio se jos kao dijete na njima na manevri u Zadru i vezu me najljepse uspomene bas uz njih! Miris dizela kroz tunele od Knina do Zadra i dan danas imam u nosu :) Sjecam se da bih bio razocaran kad bi vozila vlakove sa dugim krajem napred. GO 661!!!

Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 26 Nov 2010, 10:26
by GLUHI
Dakako ako postji mogučnost ja sam za to,bile su dobre i pouzdane.

Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 26 Nov 2010, 12:31
by Z.E.
zašto da ne? ionako nam je skoro sav vozni park muzejski pa nek bude i ona...

Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 26 Nov 2010, 13:39
by varaždinec
Koliko još uopće tih lokomotiva ima koje bi se mogle osposobiti? Znam da su sve neaktivne. Neku noć vidio sam 2 u RK točno ispred prostorije nadzornika.

Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 26 Nov 2010, 18:00
by Andre Lenk
koji to glasa za ne, da bar obrazloži....

Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 07 Dec 2010, 23:00
by 60ran
Spora, slaba, ona sprega na 20 km/h me ubi u pojam, generator pare - nedao bog da ga moraš samo na stendby održavati, duži kraj i na jednu i na drugu stranu itd. Jedina svijetla točka te lokomotive je miran i tih rad. :kul

Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 08 Dec 2010, 14:08
by varaždinec
60ran wrote:Spora, slaba, ona sprega na 20 km/h me ubi u pojam, generator pare - nedao bog da ga moraš samo na stendby održavati, duži kraj i na jednu i na drugu stranu itd. Jedina svijetla točka te lokomotive je miran i tih rad. :kul

Koliko se sjećam parno grijanje na HŽ-u je ukinuto još tamo negdje 1992. godine, pa ne misliš valjda da bi sad išli u rekonstrukciju parnih generatora koji su uistinu bili zlo, ali je istina da je ta lok. u 1.položaju povlačila vlak iz mjesta tak da ja ne mislim da je jedina svijetla točka te lok. samo miran i tihi rad, a i da je za nas dizelaše je to jako puno. Zato sam ja ZA!!!

Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 09 Dec 2010, 08:49
by Sinisa Isek
Ma da ti budem iskren,ja bih osobno htio voziti nešto novo,a tu lok. bih ostavio za kakav izletnički vlak!!!

:loco

Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 09 Dec 2010, 10:25
by Dominik
loksi wrote:Ma da ti budem iskren,ja bih osobno htio voziti nešto novo,a tu lok. bih ostavio za kakav izletnički vlak!!!

:loco
Svaka cast!

Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 22 Dec 2010, 09:14
by vine
Ja sam ZA jer dok smo je vozili na ličkoj pruzi nikad me nije izdala u odnosu na 2062 :loco

Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 22 Dec 2010, 09:24
by Andre Lenk
vine wrote:Ja sam ZA jer dok smo je vozili na ličkoj pruzi nikad me nije izdala u odnosu na 2062 :loco
dok su vozile bile su novije.... :skok

Re: 2061 (661) ponovno na našim prugama

Posted: 22 Dec 2010, 10:05
by vine
Njih sam od 1996 vozija u Kninu i mogu ti kazati da iako su bile stare da su bile svetinja a pogotovo kad su im stavili boćne grijaće!Kroz jesen kad na dionicama od Plaškog-Rudopolja i od Gračaca-Malovana kad poćme opadati lišće po kolosjeku nikada nebi poćela proklizavati dok sa 2062 i 2062-100 bilo bi muke dok bi se popele na Rudopolje i Malovan!Svi koji su vozili tom prugom znaju kakvi su uvjeti kad poćme lišće opadati a da ne spominjem kad poćme podati snig! :loco