radosti OVV-a

Rasprava o održavanju vučnih vozila u Hrvatskoj
Andre Lenk
Site Admin
Posts: 1448
Joined: 20 Jan 2010, 20:47

Re: radosti OVV-a

Unread post by Andre Lenk »

zanimljivo, manevra u brodu i vinkovcima nije nešto što radi od 0-24 punom parom...
bit će da rad na leru dosta škodi, ista stvar je i sa đuranima, i oni najviše svog vremena provedu na leru, nemaš ga gdje "ispuhati" ...
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
v.v. bosanski brod
Član SSH
Posts: 63
Joined: 17 Aug 2010, 14:01
Location: slavonski brod

Re: radosti OVV-a

Unread post by v.v. bosanski brod »

Nije samo u Brodu i Vinkovcima, vidio sam da i u drugim kolodvorima manevre nerade baš punom parom. Ovih dana sam često bio u zg-zapadni. I tamo manevra stoji po par sati u leru. Nema se gdje ispuhati.
Andre Lenk
Site Admin
Posts: 1448
Joined: 20 Jan 2010, 20:47

Re: radosti OVV-a

Unread post by Andre Lenk »

tako je, međutim bitne su razlike između manevre u zapadnom i vaše u brodu
prvo manevra u zapadnom je 5-6 dana tamo i onda ode na pregled-popravak i sl i završi na kružnoj ili žitnjaku-grabi leskovačkoj ili rk-3 i imaju se gdje ispuhati
druga bitna činjenica da su u zagrebu 3xx manevre sa caterpilarovim motorom, dok su kod vas u brodu i vinkovcima stari jenbach motori i krug vam se sastoji od manevre u brodu ili manevre u vinkovcima,
mislim da je to glavni uzrok brzog zadimljenja lokomotive pošto se uvijek radi o plavom dimu, tj pojačanom sagorjevanju ulja u ispušnom loncu zbog nakupljanja istog kod rada u leru.
ista stvar je i sa đuranima, samo s razlikom što njih uništi grbina, jer se vlakovi ranžiraju malim gasom i malom brzinom i trebalo bi na grbini češće mjenjati đurane sa onim u bjelovaru ili novskoj koji se dobro ispušu kod vožnje uzbrdo...
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
v.v. bosanski brod
Član SSH
Posts: 63
Joined: 17 Aug 2010, 14:01
Location: slavonski brod

Re: radosti OVV-a

Unread post by v.v. bosanski brod »

Ispušu se one kad idu u Vinkovce na izmjenu svka tri-četiri dana. Uostalom izgleda da smo mi u nekim drugim željeznicama pa nemožemo dobit manevru podserije 3xx.
Andre Lenk
Site Admin
Posts: 1448
Joined: 20 Jan 2010, 20:47

Re: radosti OVV-a

Unread post by Andre Lenk »

v.v. bosanski brod wrote:uostalom izgleda da smo mi u nekim drugim željeznicama pa nemožemo dobit manevru podserije 3xx.
dragi moj kolega iz federacije, koliko je meni poznato, vi nemate lokomotive podserije 3xx... :skok
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
zole
Član SSH
Posts: 65
Joined: 08 Feb 2010, 20:40
Location: Slavonski Brod / Čepin

Re: radosti OVV-a

Unread post by zole »

Andre Lenk wrote:
v.v. bosanski brod wrote:uostalom izgleda da smo mi u nekim drugim željeznicama pa nemožemo dobit manevru podserije 3xx.
dragi moj kolega iz federacije, koliko je meni poznato, vi nemate lokomotive podserije 3xx... :skok

nije iz federacije, nego iz "rep. srpske"
Andre Lenk
Site Admin
Posts: 1448
Joined: 20 Jan 2010, 20:47

Re: radosti OVV-a

Unread post by Andre Lenk »

znaći nije bosanski već srpski brod ? 8-)
svejedno se tam nezna ko pije ko plaća... :kul2
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
v.v. bosanski brod
Član SSH
Posts: 63
Joined: 17 Aug 2010, 14:01
Location: slavonski brod

Re: radosti OVV-a

Unread post by v.v. bosanski brod »

Srpski nije nikad bio nit će biti.
2041024
Član SSH
Posts: 197
Joined: 03 Feb 2010, 12:18

Re: radosti OVV-a

Unread post by 2041024 »

Jedna zgodica od prije neki dan!!! 8)

Došavši u depo Virovitica sa dmv 7121-123/124 zatražio sam popravak prekidača vrata na 7121-123 za zatvaranje i otvaranje desne strane jer isti nije bio u funkciji, mislivši to nije neki veliki kvar pa ćemo to s lakoćom riješiti. I tako po dolasku mehaničara objasnim ja njemu o čemu se radi i nakon nekog vremena otkrijemo mi u čemu je problem. Odlemio se je jedan dio ispod prekidača za desnu stranu vrata. Odlično pomislih to nije neki veliki problem za čas će se to riješiti, ali nažalost bio sam u potpunosti u krivu. Pošto je trebalo još nešto odvrnuti meh. je otišao do radione donesao sve potrebno da se to riješi na samom vlaku, što je meni izuzetno bilo čudno, jer sam mislio da zna da na marseljezi i nakon svih silnih modernizacija nažalost nema utičnice u koju bi on mogao uključiti lemilicu i riješiti problem. Kada smo se na kraju usuglasili da je to ipak nemoguće učiniti na samom mjestu kvara tj. u upravljačnici pokupili smo sav alat i dijelove i naposlijetku otišli do radione gdje ima i struje tako da to možemo zalemiti. Međutim po dolasku u radionicu ostajem zaprepašćen mehaničarovom izjavom da on meni nažalost ne može pomoći "jer on nikada u svom životu nije lemio"!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Ja onako u prvi tren ne vjerujem šta čujem, ali kad me je upitao da li bi mogao ja to napraviti jer on stvarno ne zna pukao mi je film!!! Onako u nevjerici kažem mu da ode do nadzornika i neka mu kaže da je dmv neispravna i zbog čega, i sad očekujući da će nešto iskemijati da ne radi lemilica ili nema struje,no on ponovi isto što je rekao meni i nadzorniku tj da on nikada u svom živu nije lemio i da ne može otkloniti kvar, na što je i nadzornik poludio te se dobro izvikao na njega, ali uzaludno kada kvar nije bio otklonjen, te sam ja dobio drugi dmv, a ovaj moj je poslan za Osijek, jer je iz druge upravljačnice(124) bilo moguće upravljati sa vratima.

Eto to je kratka pričica o našem nažalost svenemogućem neodržavanju vučnih vozila koju sam morao podijeliti sa Vama!!
Splićo
Član SSH
Posts: 106
Joined: 16 Aug 2010, 20:28
Location: ST-OG

Re: radosti OVV-a

Unread post by Splićo »

Triba si mu reć da još kotače napumpa.
Andre Lenk
Site Admin
Posts: 1448
Joined: 20 Jan 2010, 20:47

Re: radosti OVV-a

Unread post by Andre Lenk »

2041024 wrote: ...ali kad me je upitao da li bi mogao ja to napraviti jer on stvarno ne zna ...
i bez grižnje savjesti odbio si ga iako te molio....
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
GLUHI
Član SSH
Posts: 138
Joined: 02 Mar 2010, 20:56

Re: radosti OVV-a

Unread post by GLUHI »

Kad dojde plaća onda svi sve znaju napraviti,niko za niš ne moli. Klinci se uče lemit u 8 razredu osnovne,očito neko od nekog pokušava napraviti budalu.Bravo majstore nek se vidi tko nam radi u radionama i vrši popravke.Nije ni čudo da vozimo takve lokomotive i vlakove kad nam mehaničar nezna ni žicu zalemit.
GLUHI
Član SSH
Posts: 138
Joined: 02 Mar 2010, 20:56

Re: radosti OVV-a

Unread post by GLUHI »

Ovo je stanje bandaža na lok. 2044-020 i kao takov je OVV proglašava sposobnom za promet. S takvim bandažom lok. je vozila 5 dana , sinoć poroglašena neispravnom za daljnji promet samo neznam s obzirom na broj lok.koliko će dugo ostati u depou. Fotografije možda i nisu najbolje pošto je fotkano s mobitelom i po mraku , no nadam se da će se vidjeti dovoljno da sami procjenite kaj nam OVV gura pod ispravno.

Image

Image

Image
R. Vuckovic
Član SSH
Posts: 217
Joined: 19 Feb 2011, 23:09
Location: Rijeka

Re: radosti OVV-a

Unread post by R. Vuckovic »

Slabo se vidi. Šteta.
Ante Brletic
Član SSH
Posts: 952
Joined: 08 Feb 2010, 20:20
Location: Stari Mikanovci

Re: radosti OVV-a

Unread post by Ante Brletic »

kakve su ti slike....po meni ispravna ... :lol: :lol: :lol: :lol:

Šalim se naravno, no ako oni kažu da je to ok onda je ok, no međutim tu je sad uloga kontrolno prijemnog da se poduzme i provjeri dali je to baš tako dobro.


Btw....slike su dosta mutne pa se slabo vidi...šteta !!
Ako ne treba jesti u dva ujutro...čemu onda svijetlo u hladnjaku ???
Post Reply