Page 4 of 6

Re: radosti OVV-a

Posted: 12 Mar 2011, 14:21
by bacaxxl
Stalno kudimo taj OVV, a vidi što momci rade:

Image
Image
Image


Trude se već pola godina da ovo postane ponovo 2062 112. Još da imaju čime raditi, gdje bi im bio kraj?

Re: radosti OVV-a

Posted: 13 Mar 2011, 10:55
by 2041024
A čuj ljudi samo čuvaju posao, koliko se meni čini, znaš kako kažu dobar posao treba čuvati, tako i oni polako polako pa do idučeg voznog reda možda i provoza, a vidim zamo je i 2062-038 ako se ne varam, tako da za idućih 5godina imaju šta raditi!!! :lol: :lol:

Re: radosti OVV-a

Posted: 14 Mar 2011, 20:34
by GLUHI
možda malo bolje fotke istih bandaža

Image

Image

Re: radosti OVV-a

Posted: 14 Mar 2011, 21:27
by Andre Lenk
to su prejako napuhane gume pa se ne troši po rubu... :kul

bandaž se uslijed trošenja nagnječi prema van stvarajući "rubnjak", onda taj rubnjak zapne za nešto, ili su ga trgali u radioni i sad izgleda ovako... kad pređe par puta preko srca skretnice bude se on "zaribao"... ili budu pale "rašlje".... :mrgreen:

Re: radosti OVV-a

Posted: 15 Mar 2011, 08:41
by R. Vuckovic
Ovo je katastrofa od jezička. Stvarno, dokle smo stigli.

Re: radosti OVV-a

Posted: 15 Mar 2011, 08:48
by Andre Lenk
R. Vuckovic wrote:Ovo je katastrofa od jezička. Stvarno, dokle smo stigli.
o čemu ti pričaš? nije to skretnica to je to je vanjski rub bandaža...
tik do njega struže papuča i troši sredinu... prelaskom preko srcišta skretnica taj se nepoderani rub frče prema van stvarajući obrub, taj obrug možeš skidat ili tokarilicom - koju u VŽ nemaju ili dlijetom i čekičem i dok lokomotiva ne provoza parsto kilometara izgleda ružno kao na slici.
skretnicu i njeno srcište spominjem jel je to najčešće mjesto gdje kotač punom površinom naliježe na šinju pošto je srce dosta široko

Re: radosti OVV-a

Posted: 15 Mar 2011, 09:14
by R. Vuckovic
Lapsus, mislio sam na vijenac a napisao jezičak. :shock:
Ovako ispada da ne znam razliku između vijenca i jezička a znamo da je jezičak dio - iskliznice. :mrgreen:
Hvala Lenk!

Re: radosti OVV-a

Posted: 16 Mar 2011, 10:43
by GLUHI
Lenk,sve to stoji kaj si napisal samo mene interesra može li takva lok. u promet i kaj onda ako se dogodi ono u "rašlje" a ispostavi se da je osoblje znalo kakav je vijenac bandaža. Mislim da bi se takva lok.najprije morala otpremit u tokariju,a tek onda u promet.No kod nas su rekli da nek vozi dok se bandaž ne istroši do tamo neke crte pa će oda vidjeti kaj budu s tim bandažom,a mi gore nek si mislimo na svakoj skretnici hoće ili neće u " rašlje".

Re: radosti OVV-a

Posted: 16 Mar 2011, 20:15
by Andre Lenk
gluhi gluhi.... ma koji crni vijenac bandaža.... :kul
nije to vijenac bandaža, to je vanjski rub bandaža... nego gluhi, jel ti nosiš u đepu onu spravu za mjerenje nagiba bandaža? ako je odgovor da onda ćeš i odgovarati za bandaž, a pošto odgovor glasi NE, onda onaj ko je mjerio bandaž odgovara za njega.... tvoje je pogledat jel imaš vijenac i jesu li žute linije cijele ili se bandaž zakrenuo na kotaču...

Re: radosti OVV-a

Posted: 16 Mar 2011, 20:24
by GLUHI
Kad si zadnji put videl na dizlu žute crte,malo se spusti s kata pa se uvjeri,sve se žuti ko maslaćci u proljeće. To vrijedi za lokse koje održava radiona VŽ, za druge neznam jer ih nemam prilike vidjeti. :beer

Re: radosti OVV-a

Posted: 16 Mar 2011, 20:48
by R. Vuckovic
Andre Lenk wrote:gluhi gluhi.... ma koji crni vijenac bandaža.... :kul
nije to vijenac bandaža, to je vanjski rub bandaža... nego gluhi, jel ti nosiš u đepu onu spravu za mjerenje nagiba bandaža? ako je odgovor da onda ćeš i odgovarati za bandaž, a pošto odgovor glasi NE, onda onaj ko je mjerio bandaž odgovara za njega.... tvoje je pogledat jel imaš vijenac i jesu li žute linije cijele ili se bandaž zakrenuo na kotaču...
Da, to je vanjski rub vjenca bandaža, ili ti imaš fotografiju bolje rezolucije.
A što se tiče odgovornosti, istina da strojovođa nije odgovoran što je takvo vozilo još u prometu ali smatram da bi mogao biti odgovoran ako sam pokrene takvo vozilo i uputi se u promet sa njime. A mogao bi to, ne daj bože, osjetiti i na svojoj koži nakon prelaska preko neke skretnice.

Re: radosti OVV-a

Posted: 17 Mar 2011, 14:08
by GLUHI
Na žalost nemam bolje fotografije, ovo je fotkano mobitelom i po mraku.

Re: radosti OVV-a

Posted: 19 Mar 2011, 12:08
by Andre Lenk
R. Vuckovic wrote:Da, to je vanjski rub vjenca bandaža, ili ti imaš fotografiju bolje rezolucije.
A što se tiče odgovornosti, istina da strojovođa nije odgovoran što je takvo vozilo još u prometu ali smatram da bi mogao biti odgovoran ako sam pokrene takvo vozilo i uputi se u promet sa njime. A mogao bi to, ne daj bože, osjetiti i na svojoj koži nakon prelaska preko neke skretnice.
nemam sliku bolje, nego sliku lošije rezolucije sa stranice prije...
Image

i lijepo se vidi što je vijenac a što vanjski rub....

Re: radosti OVV-a

Posted: 19 Mar 2011, 12:38
by Ante Brletic
Glede OVV-a, evo situacija od jučer. Prilikom raspreme lokomotive 1142-010 i njenog pregleda nakon raspreme ustanovio sam nepravilnost u sistemu kočnica na B postolju. Naime, pregledavajući kočione umetke utvrdio sam da njih par nenaliježe na ovoj kotača u cijelosti. Prvo sam pomislio da je (neznam kako) lok otkočena, ali provjerom vidim da je zakočena. Tražio sam pregled od kontrolora, te smo lok dali na kanal, gdje sam ostao ZAPREPAŠTEN onim što sam vidio. Vozio sam 45807 (61103 smjena na peronu), i po dolasku u Šid kažu idem "reži" (strojno) za Vk. Pošto je u pitanju 1142-010 uglavnom sam kočio E-kočnicom, pa sad se pitam...što bi bilo da sam bio prinuđen kočiti zračnom i da sam morao brzo stati (recimo da uočim kamion ili sl na pruzi) !! :o :shock: :?
E pa ovo više nije normalno, da niti neznamo kako se netko poigrava našim životima. Ovo je za svaku osudu, i želim ZNATI tko je taj NETKO tko je doveo u pitanje kako moj a tako i ŽIVOTE ostalih sudionika u prometu. Da sutra nebi izvještavao Andrija Jarak sa neke njive, treba nešto poduzeti...i to HITNO !:evil:
NAPOMINJEM...OVE SLIKE SU SA 100 % ZAKOČENOM LOKOMOTIVSKOM KOČNICOM !!

Image

Image

Image

Re: radosti OVV-a

Posted: 19 Mar 2011, 17:45
by jsmrcek3-R.I.P.
Ante Brletic wrote:Glede OVV-a, evo situacija od jučer. Prilikom raspreme lokomotive 1142-010 i njenog pregleda nakon raspreme ustanovio sam nepravilnost u sistemu kočnica na B postolju. Naime, pregledavajući kočione umetke utvrdio sam da njih par nenaliježe na ovoj kotača u cijelosti. Prvo sam pomislio da je (neznam kako) lok otkočena, ali provjerom vidim da je zakočena. Tražio sam pregled od kontrolora, te smo lok dali na kanal, gdje sam ostao ZAPREPAŠTEN onim što sam vidio. Vozio sam 45807 (61103 smjena na peronu), i po dolasku u Šid kažu idem "reži" (strojno) za Vk. Pošto je u pitanju 1142-010 uglavnom sam kočio E-kočnicom, pa sad se pitam...što bi bilo da sam bio prinuđen kočiti zračnom i da sam morao brzo stati (recimo da uočim kamion ili sl na pruzi) !! :o :shock: :?
E pa ovo više nije normalno, da niti neznamo kako se netko poigrava našim životima. Ovo je za svaku osudu, i želim ZNATI tko je taj NETKO tko je doveo u pitanje kako moj a tako i ŽIVOTE ostalih sudionika u prometu. Da sutra nebi izvještavao Andrija Jarak sa neke njive, treba nešto poduzeti...i to HITNO !:evil:
NAPOMINJEM...OVE SLIKE SU SA 100 % ZAKOČENOM LOKOMOTIVSKOM KOČNICOM !!

Image

Image

Image
Nije lijepo za vidjeti ,ali me zanima što je radio onaj koji ti je predao lokomotivu kod pregleda prije početka rada ,ili si je ti uzimao u depou ?