Nesreća koja se dogodila u Švicarskoj ...više na sljedećim linkovima
http://www.rtl.hr/vijesti/novosti/15198 ... -tracnica/
http://dnevnik.hr/vijesti/svijet/sudari ... 73402.html
http://www.jutarnji.hr/u-svicarskoj-se- ... a/1298867/
http://www.24sata.hr/svijet/najmanje-pe ... koj-407049
Sa portala o drugim željeznicama - vijesti
-
- Moderator
- Posts: 159
- Joined: 03 Dec 2014, 17:35
-
- Član SSH
- Posts: 366
- Joined: 10 Feb 2010, 17:42
- Location: Slavonski Brod, HR
Re: Sa portala o drugim željeznicama - vijesti
Kod nas se vlakovi ne mogu sudariti jer su ih UKINULI
Strojevi se, za razliku od ljudi - mogu popraviti...
Štrajk strojovođa u Njemačkoj se proširio
Preneseno sa portala dalje.com:
http://dalje.com/hr-svijet/100-mil-eura ... rio/542332
Milijuni putnika u Njemačkoj kasnili su u srijedu na posao zbog štrajka oko 3.000 strojovođa koji se s teretnog proširio i na putnički promet.
Stotine vlakova otkazano je u srijedu nakon što je mali ili snažni sindikat GDL odlučio proširiti štrajk, tražeći povećanje plaća, skraćenje radnog tjedna i veća pregovaračka prava.
Štrajk predstavlja veliki problem u Njemačkoj u kojoj su obustave rada rijetke zbog sustava socijalnog partnerstva kojim se razlike između poslodavaca i radnika u pravilu izglade prije nego što dođe do oštrijih mjera.
Štrajk strojovođa događa se u trenutku kad ukupno njemačko gospodarstvo pokazuje znakove dodatnog jačanja zbog povećanja privatne potrošnje na temelju povećanja zaposlenosti i rasta plaća.
Dvije strane, sindikat strojovođa GDL sa svojih 20.000 članova i željeznice, koje imaju oko 200.000 zaposlenih, optužuju jedni druge za prekid pregovora i štrajk koji je izazvao prometne gužve u cijeloj zemlji.
"Naša poruka putnicima glasi: trebaju prosvjedovati protiv uprave željeznica jer su oni krivi za ovo... Samo nas provociraju", izjavio je čelnik GDL-a Claus Weselsky, koji je u medijima doživio kritike zbog svoje tvrdolinijaške taktike.
Ulrich Weber, član uprave Njemačkih željeznica (Deutsche Bahn) koji sudjeluje u pregovorima o plaćama, izjavio je da je GDL odbio potpisati prvobitni sporazum prošlog tjedna kojim se mogao spriječiti štrajk.
"Htjeli smo postići sporazum za pregovaračkim stolom i pokazali smo da imamo volju za to", rekao je Weber.
Njemačke željeznice (DB), na glasu kao pouzdane, dnevno prevezu oko 5,5 milijuna putnika. Osim toga, DB preveze oko petinu tereta u Njemačkoj, više od 620.000 tona dnevno u najvećem europskom gospodarstvu. Ekonomski instituti upozoravaju da bi štrajk mogao izazvati gubitke kod poduzeća u visini od 100 milijuna eura dnevno.
Štrajk je počeo u utorak poslije podne na teretnim vlakovima, a u dva sata poslije ponoći proširen je na putnički promet.
GDL traži povećanje plaća za pet posto i smanjenje radnih sati u tjednu s 39 na 37. Sindikat također zahtijeva da bude priznat kao pregovarač u ime drugih zaposlenika željeznice.
DB je priopćio da su u prometu 244 vlaka, od ukupno 805 koliko bi ih trebalo prometovati.
http://dalje.com/hr-svijet/100-mil-eura ... rio/542332
Milijuni putnika u Njemačkoj kasnili su u srijedu na posao zbog štrajka oko 3.000 strojovođa koji se s teretnog proširio i na putnički promet.
Stotine vlakova otkazano je u srijedu nakon što je mali ili snažni sindikat GDL odlučio proširiti štrajk, tražeći povećanje plaća, skraćenje radnog tjedna i veća pregovaračka prava.
Štrajk predstavlja veliki problem u Njemačkoj u kojoj su obustave rada rijetke zbog sustava socijalnog partnerstva kojim se razlike između poslodavaca i radnika u pravilu izglade prije nego što dođe do oštrijih mjera.
Štrajk strojovođa događa se u trenutku kad ukupno njemačko gospodarstvo pokazuje znakove dodatnog jačanja zbog povećanja privatne potrošnje na temelju povećanja zaposlenosti i rasta plaća.
Dvije strane, sindikat strojovođa GDL sa svojih 20.000 članova i željeznice, koje imaju oko 200.000 zaposlenih, optužuju jedni druge za prekid pregovora i štrajk koji je izazvao prometne gužve u cijeloj zemlji.
"Naša poruka putnicima glasi: trebaju prosvjedovati protiv uprave željeznica jer su oni krivi za ovo... Samo nas provociraju", izjavio je čelnik GDL-a Claus Weselsky, koji je u medijima doživio kritike zbog svoje tvrdolinijaške taktike.
Ulrich Weber, član uprave Njemačkih željeznica (Deutsche Bahn) koji sudjeluje u pregovorima o plaćama, izjavio je da je GDL odbio potpisati prvobitni sporazum prošlog tjedna kojim se mogao spriječiti štrajk.
"Htjeli smo postići sporazum za pregovaračkim stolom i pokazali smo da imamo volju za to", rekao je Weber.
Njemačke željeznice (DB), na glasu kao pouzdane, dnevno prevezu oko 5,5 milijuna putnika. Osim toga, DB preveze oko petinu tereta u Njemačkoj, više od 620.000 tona dnevno u najvećem europskom gospodarstvu. Ekonomski instituti upozoravaju da bi štrajk mogao izazvati gubitke kod poduzeća u visini od 100 milijuna eura dnevno.
Štrajk je počeo u utorak poslije podne na teretnim vlakovima, a u dva sata poslije ponoći proširen je na putnički promet.
GDL traži povećanje plaća za pet posto i smanjenje radnih sati u tjednu s 39 na 37. Sindikat također zahtijeva da bude priznat kao pregovarač u ime drugih zaposlenika željeznice.
DB je priopćio da su u prometu 244 vlaka, od ukupno 805 koliko bi ih trebalo prometovati.