PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

varaždinec
Član SSH
Posts: 224
Joined: 10 Feb 2010, 08:35
Location: Varaždin

PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

Unread post by varaždinec »

Otvaram ovu temu zbog toga jer želim čuti mišljenje svih zainteresiranih o elementima prijema i predaje službe. Naime prije određenog vremena ti su se elementi smanjili po mojem mišljenju neosnovano. Pravilnik jasno govori da se izmjeni elemenata može pristupiti kad dolazi do promjene tehnološkog procesa rada što kod nas u vuči Varaždin nije slučaj barem ne da se išlo na smanjivanje, dapače vozila su sve starija i loše održavana, a depo nam se nije približio kolodvoru niti milimetra, kao što se nije promijenilo naše mjesto javljanja na posao.
S druge strane strojno osoblje kod prijema službe kad motorni vlak izlazi iz depoa dužno je izvršiti potpunu probu kočnica uz sve radnje koje su bile propisane i ranije.
Stoga se ja pitam zašto se sad nije išlo na povećanje elemenata za prijem službe kad ima razloga, a isti su se prije smanjili bezrazložno?
Andre Lenk
Site Admin
Posts: 1448
Joined: 20 Jan 2010, 20:47

Re: PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

Unread post by Andre Lenk »

bilo bi dobro da osim banalnih stvari koje si naveo, malo pobliže opišeš što se u stvari desilo, što je smanjeno, koliko je bilo prije, koliko je sada, kada je javljanje a kada odlazak vlaka itd...
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
varaždinec
Član SSH
Posts: 224
Joined: 10 Feb 2010, 08:35
Location: Varaždin

Re: PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

Unread post by varaždinec »

Priprema za prijem u depou je smanjena sa 70-80 min na 60 min za putničke trase, a za službene vlakove sa 60 na 50 min; priprema za početak rada kad rad počinje reži vožnjom smanjen je sa 20 na 15 min; rasprema za završetak rada na kolodvoru smanjena je sa 20 na 15 min, odnosno kad se vraćamo u domicil reži je smanjeno sa 20 na 10 min, rasprema u depou smanjena je sa 60 na 50 minuta, odnosno sa 75-80 na 60 min ovisno iz kojeg se smjera vraćamo u depo i ovisno o vrsti vozila koje se rasprema.

Tebi Lenk ako je Pravilnik 201 i Uputa 201-1 i dužnosti strojovođe prije polaska na put i po povratku sa puta koje su tamo navedene plus po novome i vršenje potpune probe kočnica na motornim garniturama banalna stvar mogu samo reći SVAKA ČAST NEMAM VIŠE RIJEČI. Očito da je po tvome mi bi radili potpunu probu u stranoj državi i odgovarali za ispravnost vagona, vršili kvačenje i otkvačivanje možda i popisivali vlak pa i na kraju i sami si davali polazak pored silnih vlakovođa, pregledača, skretničara, manevrista i prometnika ali za istu ili manju plaću sa svom odgovornošću koji nosi njihov posao nosi.
Andre Lenk
Site Admin
Posts: 1448
Joined: 20 Jan 2010, 20:47

Re: PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

Unread post by Andre Lenk »

varaždinec wrote:....
kao prvo, moja greška, mislio sam na šturi opis, a napisao banalni....

drugo, varaždinec, kad si tak jak na jeziku, reci ti meni, jel jednom obrazovanom strojovođi (oprostite ako nekog vrieđam) :lol: treba neku nesuvislu naredbu anulirati ili je dovoljno reći neću raditi probu jer to kaže uputa o kočenju...
... ili recimo, reci ti meni koliko je vlakova zakasnilo jer strojovođa sa smanjenim elementima pripreme i raspreme nije uspio sve napraviti u zadanom roku?
Ili da prevedem, koji su to pokazatelji koji opravdavaju povećanje pripreme vlaka dok dežurni u servisu u 3 ujutro nezna za sebe u buhari?

čiji je propust kad izvoziš lokomotivu ujutro na vlak i nema ulja u PG regulatoru?
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
varaždinec
Član SSH
Posts: 224
Joined: 10 Feb 2010, 08:35
Location: Varaždin

Re: PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

Unread post by varaždinec »

Ja nisam frajer poput tebe pa da u jednom danu defektiram 7 ili 8 vozila jer ne vjerujem da bi bil u tome podržan kak si bil ti, a zbog ove nesuvisle naredbe sam upravo i otvoril temu i žalosno je da netko tko bi moral malo razmišljati o posljedicama koje nose za sobom takve naredbe stavlja ih u knjigu (tu ne mislim na školskog jer on isto samo radi kaj mu se veli), a čim je naredba mora se i poštovati.
Inače jako bi rado da ti osobno dojdeš u Varaždin i odradiš nekoliko tura nočnih i danjskih kao dežurni pa bi te onda pital kak je u buhari ili si se toliko pogospodil otkad si dispečer?
Istina je i to da velika većina ne radi sve po propisu ali dok dođe do nekakvih izvanrednih i neželjenih posljedica znaš i sam da se gleda gotova svaka sitnica i velika je šteta da sami sebe ne štitimo više. Mislim da i na kraju krajeva i imamo vlastiti sindikat da nas i u takvim situacijama usmjeri i ujedini za dobrobit svih, a ne da pojedinci ispadaju bijele vrane.
Andre Lenk
Site Admin
Posts: 1448
Joined: 20 Jan 2010, 20:47

Re: PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

Unread post by Andre Lenk »

varaždinec wrote:Ja nisam frajer poput tebe pa da u jednom danu defektiram 7 ili 8 vozila
nemoraš ni bit... taj dan sam samo poštivao nešto što je visjelo na oglasnoj ploči... nakon toga, a pogotovo "zaštite" na koji ti aludiraš, molio sam boga da svi pokrepate od propuha i sličnih stvari, no o tome u nekom drugom postu...
varaždinec wrote:a čim je naredba mora se i poštovati.
nadam se da bu jednom osvanula "glavom kroz zid"... da vidim jel buš je slijepo poštovao...
varaždinec wrote:osobno dojdeš u Varaždin i odradiš nekoliko tura
bio sam i fala bogu nisam ih morao odraditi... a svjedok mi je Vlado Šavorič da na upite o nedostatku ulja u PG regulatoru uzvračate fizičkom silom, a o tome da uloviš vanjskog ili dežurnog za rep ili glavu je "MISSION UNPOSSIBLE"
uostalom, ako dežurni pada s nogu, kako je moguća loksa bez ulja?
varaždinec wrote:Istina je i to da velika većina ne radi sve po propisu
nitko nije savršen...
varaždinec wrote:... pogospodil otkad si dispečer?
jesam i preporodio sam se... imam sve blagodati tog posla... i činjenicu da ste u Vž najljudskiji kolege u odnosu na neke druge vuče...
varaždinec wrote:Mislim da i na kraju krajeva i imamo vlastiti sindikat da nas i u takvim situacijama usmjeri i ujedini za dobrobit svih, a ne da pojedinci ispadaju bijele vrane.
i ja se nadam da imamo sindikat,


a sad nakon oftopica iliti skretanja sa teme da se vratimo na temu:

koliko po tvom mišljenju treba biti priprema? smije li biti jednaka za sve vuče i jednaka za sva vozila
ajmo malo raspraviti i koncentrirat se na detalje o pripremi...
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
varaždinec
Član SSH
Posts: 224
Joined: 10 Feb 2010, 08:35
Location: Varaždin

Re: PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

Unread post by varaždinec »

Baš me zanima tko je to na tebe nasrnul fizičkom silom, a koliko vidim i koliko te znam iz viđenja siguran sam da si dovoljno jak da se obraniš. Iskreno mi je žal da si imal takvo iskustvo u Varaždinu ali na žalost znaš kak se veli: sto ljudi sto ćudi ili u svakom žitu ima kukolja i još jednom te žalim kaj si naletel na "kukolja" i nadam se da po tom iskustvu ne doživljavaš sve varaždince kao nasilnike.




Evo da probam odgovoriti: priprema ne može biti ista za sve vuče i treba ovisiti o lokalnim prilikama i serijama V.V. koja se pripremaju za rad, a morala bi iznositi toliko da strojno osoblje izvrši sve radnje propisane Pravilnikom i da vozilo izađe na graničnik u skladu sa Poslovnim redom kolodvora. Problem je u tome da se u Varaždinu dvaput smanjivala priprema i rasprema unatrag 6-7 godina bez po mojem mišljenju pravog razloga.
Evo primjera za pripremu od 60 minuta prije polaska vlaka:
1. javljanje kod nadzornika, čitanje obavijest i knjiga naredbi 10 min;
2. hod do depoa koji je udaljen javnom cestom 800 metara 10 min;
3. preuzimanje ključeva vozila vizualni pregled vozila iznutra i izvana, provjera namirenosti, ispitavanje svih uređaja na vozilu iz obje upravljačnice (grijanje, klima, brisači, proba kočnica potpuna sa probom brtvljenosti zračne instalacije...) 20 ili 25 min
4. javljanje na graničnik 15-20 min prije polaska vlaka
Problem je u točci 3 gdje je jako teško izvršiti kvalitetno sve te provjere i pod uvjetom da je sve potpuno ispravno, a kamoli ako se utvrdi bilo kakav nedostatak ili neispravnost tada sve to pada u vodu i sigurno dolazi do zakašnjenja. Jako dobro svi znamo kakav nam je vozni park i na neke stvari jednostavno zatvaramo oči i idemo na graničnik samo da se ne kasni, a to se bu očito tak dugo radilo dok zbog toga netko dobro ne nayebe.
Jednostavno tko je god računal te elemente smatram da to nije pošteno odradil ili nije znal kaj se sve mora napravit u kaj sumnjam, nego je sve to bilo više manje od oka kak je poslodavcu odgovaralo, a sindikat je samo na to rekel AMEN!
Andre Lenk
Site Admin
Posts: 1448
Joined: 20 Jan 2010, 20:47

Re: PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

Unread post by Andre Lenk »

sve gore navedeno izgleda potpuno realno...

to ja zovem argumentiranom raspravom....
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
varaždinec
Član SSH
Posts: 224
Joined: 10 Feb 2010, 08:35
Location: Varaždin

Re: PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

Unread post by varaždinec »

trudim se :kul :kul
GLUHI
Član SSH
Posts: 138
Joined: 02 Mar 2010, 20:56

Re: PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

Unread post by GLUHI »

Malo da se i ja uključim u raspravu i nadovežem na kolegu varaždinca po pitanju vremena izlaska na graničnik od 20 min.Ako se primjenjuje upta 278 o kočenju vlakova članak 31.kaže-NA TERETNOM VLAKU DO 60 OSOVINA PUNJENJE GLAVNOG VODA TRAJE 6-8 MIN.,DO 120 OSOVINA 10-12 MIN. NA PUTNIČKOM VLAKU DO 60 OSOVINA3-6 MIN. VRIJEME ZA PROBU KOČNICA "A" NA TERETNOM VLAKU DO 100 OSOVINA S JEDNIM PREGLEDAČEM 40 MIN S DVOJICOM 20 MIN.ZA PUTNIČKI VLAK ISTA PROBA DO 40 OSOVINA 20 MIN.VRIJEME DA SE IZVDE POTPUNA PROBA KOČNICA POVEČAVA SE I SMANJUJE, ZAVISNO OD PROMJENE BROJA OSOVINA VLAKA ZA 3-5MIN. NA 10 OSOVINA. Nisam sve prepisival od riječi do riječi no nadam se da ste shvatili u čemu je poanta.Zakinuti smo s koje god strane pogledaš ,također prema elementima za izradu turnusa lokomotiva za vozni red 2008/2009 koji imam zakinuti smo u prosjeku za 20 min. po javljanju pa nije teško izračunati koliko je to mjesečno.Mislim da se ti elementi nisu mjenjali.
bacaxxl
Član SSH
Posts: 928
Joined: 12 Feb 2010, 13:34
Location: Kneen

Re: PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

Unread post by bacaxxl »

varaždinec wrote:... pogospodil otkad si dispečer?
jesam i preporodio sam se... imam sve blagodati tog posla... i činjenicu da ste u Vž najljudskiji kolege u odnosu na neke druge vuče...

TVRDIŠ LI TI TO DA OSTALI MANJE LIČE NA LJUDE?????
------------------------------------------------
Kristina died. Long live Isolda!
Andre Lenk
Site Admin
Posts: 1448
Joined: 20 Jan 2010, 20:47

Re: PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

Unread post by Andre Lenk »

da....
Etno kuća
Tipična kuća sa isključenom strujom,vodom i telefonom zbog neplaćenih računa.
bacaxxl
Član SSH
Posts: 928
Joined: 12 Feb 2010, 13:34
Location: Kneen

Re: PRIJEM I PREDAJA SLUŽBE

Unread post by bacaxxl »

Nemoj se odmah ljutiti, ja samo pitao...doduše, kad vidim pojedince koji za sebe nisle da su ljudi, drago mi je što me smatraju životinjom!
------------------------------------------------
Kristina died. Long live Isolda!
Post Reply